تیر 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

عشق و محبت

هیچکس نـفهمیـــــد که « زلـیخـــــــا » مــَـــــــــرد بـود ..! میــــدانی چــــــــــــرا ؟؟؟ مـــــردانـــگی میــخواهـــــد مــــــــانـدَن ، پــای عشــــــقی که مـُـــدام تـو را پـــس میــــزَنــد

جستجو

موضوعات

« شهادت امام موسی کاظم(ع) تسلیت بادباخودت_تکرارکن »

صبحانه_انگیزشی

1398/01/12

  08:48:00 ق.ظ, توسط سيد فريبا سجاديان مرزبالي  
موضوعات: بدون موضوع

صبحانه_انگیزشی

#صبحانه_انگیزشی

✨بر اتفاقات نامناسب تمرکز نکنید؛

? هیچکدام از ما انسان‌ها قادر نیستیم جلوی 100% افکار و باورهای منفی‌مان را بگیریم اما میتوانیم هوشیارانه مانع از وقوع اتفاقاتی شویم که آرامش و شادی زندگیمان را برهم میزند، هر تضاد و مشکلی که به آن برمیخورید در واقع این پیامها را به شما میدهد که،

▪️مسیر را اشتباه میروی.
▪️باورهایت نادرست است.
▪️با درون خویش هماهنگ نیستی.
▪️از منشاء عشق الهی دور شده‌ای.

◽️باید در مسیر زندگیتان زیرک باشید و به محض برخورد کردن به یک ناهماهنگی از خودتان بپرسید، کجای مسیر را اشتباه رفتم؟!

? اگر در رابطه عاشقانه تان خیانت دیدید بپذیرید که این نتیجه فرکانس خیانت خود شما بود و با احساس نیکو، با تمرکز بر زیبایی‌های دیگر زندگیتان، با سپاسگزاری، با رها کردن آن اتفاق از وقوع دوباره آن جلوگیری کنید تا آن شخص خود به خود نسبت به شما متعهدتر شود.

? اگر هر روز بدهکارتر از روز قبل میشوید بپذیرید که این بدهی های تصاعدی را خودتان جذب میکنید و سپس به جای تمرکز و حس بد نسبت به آنها به داشته‌هایتان تمرکز نمایید، به شادی درونتان، به خداوندی که میتواند رقم بدهی هایتان را به رقم موجودی حساب بانکیتان تبدیل کند و عشق بورزید به وجود ثروتمندان شهرتان و تحسینشان کنید و برایشان طلب خیر و برکت بیشتری نمایید تا آرام آرام از مدار فقر به مدار ثروت وارد شوید.

? تغییر اتفاقات بد زندگی سخت نیست، رسیدن به آنچه میخواهید چیز غیر ممکنی نیست تا وقتیکه بزرگترین مانع موفقیت خویش را از زندگیتان حذف کنید و آن افکار و باورهای منفی و محدود کننده زندگی شماست… ?

..


فرم در حال بارگذاری ...

 
مداحی های محرم